liberalac55 | 06 Oktobar, 2007 22:39
Kada su vodili Jevreje ja sam ćutao,kada su vodili cigane ja sam ćutao,kada su vodili katolike ja sam ćutao,kada su vodili komuniste ja sam ćutao.Kada su došli po mene nije bilo nikog da bilo šta kaže-/parafraza rečenice sveštenika koji je završio u NAZI logoru.
Dokle će Srbija ćutati i na blogu.Zbog ove ili one politike?
Pa nije N.Čanak i Vojvodina izmislila ovo što se dešava,nego lude udbaške glave u Beogradu.
Zar u Beogradu ne postoje ni malo analitičari koji će reči AB revolucija=NAZI stroj=ZLO.
Ne radi se o N.Čanku,nego o državi.
Pa Predsednik Republike Srbije i Predsednik Vlade Srbije sa sve Patrijarhom bi morali da budu na čelu novosadske kolone NE FAŠIZMU.
ALI...............Ispada N.Čanak glavni rušitelj Srbije zato što se brani,sebe,Vojvodinu i Srbiju.Zar niste beograđani ništa naučili od 8.sednice,AB revolucije i ihahaj događanja.
"Jeste sigurni da ih možete zaustaviti"
Ne znam da li ikog u Beogradu interesuje ova rečenica i da li zna.?Obaveno pogledati film "Kabare"Boba Fosa.Ta rečenica sve objašnjava.A mi?Pa kod nas fašizam neće proći,a kod Vas,zemljo Srbijo,i sve ostale udbe?
quzma | 07/10/2007, 11:17
Slažem se sa Radetom. Smatram da se problem treba gledati sa sociološke strane. Jer zaboga... oni su hteli da organizuju miting na dan Himlerovog rođenja. Pa taj isti Himler, da je živ (a hvala Bogu, nije), bi ih pljunuo u facu... jer su oni "niža rasa"... Srbi!
Dakle, budale nemaju pojma ni šta rade... te od njih ne vidim neku pretnju. Srbija NIKADA neće biti fašistička... ne posle svega što smo proživeli. Ukoliko dođe do eskalacije nereda... taj nered će im biti poslednji, ako se ja pitam!
dmc | 07/10/2007, 16:40
I ja mislim da politika nema mnogo veze sa ovim problemom!!.. Mislim generalno ima.. ali ne na nivou da je sada Canak odgovoran za to!!..
liberalac55 | 07/10/2007, 16:53
Fašizam je zlo,bilo ovako ili onako da ga zoveš.Kad se jednom pojavi,tesko je vraća u pacovske kanale.Udba?Ubeđen sam da su ih oni organizovali?Politika?Sve je politika.Pazite samo da ako ih mi ne zaustavimo negde ne doživite kristalnu noć.Ni sociološku ni političku.A posle te noći ZLO 20.VEKA je trajalo 5 ratnih godina i odnelo na desetine miliona ljudi!SOCIOLOGIJA?Nemojte se zavaravati.
domacica | 07/10/2007, 18:02
Beogradjani su odgovorili
Marš, fašizam, marš, a koliko to vredi ...Videćemo
bubi | 07/10/2007, 19:31
Daj molim te "udbaske beogradske glave" pa ludih glava ima svuda i nepotrebno je praviti te podele (tako mi bar tvoja prica zvuci) na NE fasisticke vojvodjane i fasisticke ostale.Fasizam postoji i ovo je pravi trenutak da se svi vise udube u problem koje to zlo donosi.Slazem se sa komentarima blogera da su u pitanju praznoglavi likovi.
kenzo_japanac | 08/10/2007, 14:23
Canku je to licna promocija a mislim da je to trebao da uradi sam vrh Srbije. Fašizam je jedna stvar koja je nanela toliko štete Srbiji tako da ne razumem te prazne glave koji šire fašizam po Srbiji. Užas
zaoduh | 08/10/2007, 15:09
Au bre, koliko se svi koriste ispranim frazama...Canak i njegovi cankolisci i nacionalni stroj & co su samo gomila kretena koja ne shvata da njihove ideologije ne vode nikuda...ali sa druge strane pristalice ostalih ideologija(koje su navodno protiv fasizma)su isto tako gomile kretena koje takodje ne shvataju da njihova ideologija ne vodi nikuda, tako da je to jedno vrzino kolo iz kojeg je tesko ispetljati se.
Ako vec zelite da vlada neki oblik demokratije koji podrazumeva slobodu govora onda bi stvari trebale biti ovakve - NE zabranjivati niti proganjati bilo koga zbog onoga sto PRICA i GOVORI, a ko ugrozava tudju slobodu na sve ostale nacine koji se ne ticu verbalnog, e tek tada treba preduzeti adekvatne mere. Znaci ako fasista prica nesto protiv nekoga, ne treba mu braniti da to prica vec jednostavno ne slusati ga, ne pridavati mu znacaj( a ne zabranjivati ga). Ako hocete da ih zabranite tada se pretvarate u sustu suprotnost onoga zasta se zalazete(drugim recima doci ce dan kada ce neko Vas zabranjivati zbog onoga sto pricate, sve se to vrti u krug).
A posto vidim da ovde ima dosta golobrade dece koja tek treba nogom u svet da kroce, bilo bi dobro da znaju sta je rekao Musolini za definiciju fasizma: ''fasizam bi ispravno trebalo da se zove korporatizam, jer fasizam je spoj drzave i korporacijske moci.'' A pogledajte kako danas svet izgleda, pa ce vam valjda biti jasnije sta je u sustini fasizam. Cak je i Cercil rekao da je demokratija najfasistickiji rezim, ali da on ne zna za bolji, te ga praktikuje...
Ko iole razmislja, ne treba mu dugo da shvati zalosnu istinu - politika je jedno veliko sumorno govno, politicari(svi, bez izuzetka) su sumorni govnari, a sve politicke ideologije su sumorne porcije govana za gladan narod. Pa ko voli nek izvoli...
dmc | 08/10/2007, 17:51
slazem se sa zlim duhom!!... Mislim da je ponasanje "anti" fasistickih organizacija juce bilo ISTO kao i fasisticko.. U tome je fora.. ja idem cak i do te mere da podrzavam slobodu govora nacista, fasita ili cega vec. jer na kraju krajeva mi nismo culi njihovu pricu!!.. odakle ja znam da su oni uopste i nacisti ili sta vec?? Znam samo da su se oni anti fasisti ponasali kao oni. odakle znam. mozda su to bili nacisti ?
simpatizer LDP,antifašista,građanske orijentacije,skoro 55, bez posla,divota
| « | Oktobar 2007 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||
heh
rade | 07/10/2007, 02:15
Svaka cast tebi i vojvodjanima na tom okoupljanju protiv nacizma i ja bi vas podrzao da sam u NS. Ali sta sada mesas politiku (N.Canak i udbasi iz BG) u sve to. Ti fasisti su gomila dripaca sa malim problemom u gacam. Naravno veci sledbenika su klinci sa krizom puberteta tako da problem najbolje treba posmatrati sa te socialne a ne politicke osnove.